Helion SA
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
tel. (32) 230-98-63

e-mail: sklep@bezdroza.pl
redakcja: redakcja@bezdroza.pl
informacje o księgarni bezdroza.pl
© Bezdroza 2011

forum.bezdroza.pl

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
całkowite zaćmienie Słońca na Syberii 1 sierpnia 2008
Autor Wiadomość
K
Gość
Wysłany: Wto Paź 16, 2007 10:18 pm   całkowite zaćmienie Słońca na Syberii 1 sierpnia 2008

hej...szukam towarzyszy na wyprawę z motywem przewodnim jak w temacie...forma podróży do ustalenia...na ile to będzie stop a na ile transsib to zależy głównie od ilości uczestników i naszych chęci. W podróżowaniu po Rosji nie mam jeszcze doświadczenia, chociaż wybieram się tam od dawna... ale pierwszy raz wolałabym w towarzystwie.
Plan: +/- 6 tygodni, w tym zwiedzanie Moskwy i/lub Petersburga, góry nad Bajkałem, w miarę chęci kawalek Mongolii (konno?) Jako cel główny - zaćmienie Słońca (następne całkowite w Europie w 2026 w Hiszpanii, w Polsce w tym stuleciu nie ma co się spodziewać...).
I sprawa kosztów: generalnie im taniej tym lepiej...choć są rzeczy na których nie ma sensu oszczędzać (szczepienia itp...)

pozdrawiam

Kasia (22)

kontakt: gg 6499593

mag
Gość
Wysłany: Nie Paź 21, 2007 5:45 pm   Syberia

no nareszcie moje klimaty! tez nie mam doświadczenia w wyprawach do Rosji a mam chrapkę! tylko wizy drogie... :( gotowa bym była wyruszyć końcem czerwca żeby zalapać sie na białe noce np w Petersburgu ach!
Magdalena (30) gg9361306

Odoakr

Wysłany: Pon Paź 22, 2007 11:16 am   

W którym konkretnie miejscu będzie to zaćmienie? Syberia wszak długa i szeroka!:)

K
Gość
Wysłany: Wto Paź 23, 2007 9:01 pm   

Jakby to powiedzieć w którym...nie mam pod ręką mapy, wiem tylko, ze pas zaćmienia przebiega z północnego zachodu na południowy wschód i biegnie +/- wzdłuż Obu a potem zahacza o Kazachstan i wzdłuż granicy Mongolia-Chiny